baru berjinak-jinak...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah 3x.....dengan sepenuh hati kalam azimat ini kulafazkan. Selaut syukur kepadaMu Ya Tuhan. Tidak lupa atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W...




setelah sekian lama aku hanya menjadi pembaca setia blog kawan-kawanku, kini masanya aku cuba mengarang. Ingin ku kongsi maklumat buat tatapan teman-teman..


1st time Wow nak berblog nih... ntah boleh ntah tidak..
tapi aku try la...
hopefully xde masalah
umi aku da ade blog sendiri...hehehe


                                                             ni la umi Zakiah hazram.. 


umi lps ni ko kena ajar aku taw...
aku budak baru belajar..

Category: 2 comments

2 comments:

Cik MiKi said...

wah!! terharu aku ko letak gambar aku.. heheheehhe ko post je pape.. mesti aku komen.. promise!

Cik MiKi said...
This comment has been removed by the author.

Followers

~ Ku Bahagia ~